Sunday 17 August 2014
05:27 0

GEMPAR! Mangsa Lelaki Kuat S3ks, Gadis Datang Haid Tetap Di R0gol


Kejadian ini dikatakan berlaku di Shah Alam. Jom kita ikuti kisah ini. Malang bertimpa buat seorang gadis berusia 23 tahun apabila tetap dirog0l sekumpulan lelaki bernafsu binatang walaupun datang haid dalam kejadian samun dan r0gol di sebuah rumah sewa di Jalan Haji Termidi, Rantau Panjang, Klang, Jumaat lalu. Perkara ini sememangnya merupakan tragedi hitam dan tidak akan dilupakan oleh gadis berusia 23 tahun ini. Selanjutnya ini di bawah :

Dalam kejadian jam 11 malam itu, mangsa yang juga pelajar sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) diculik di Seksyen 7, di sini, oleh sekumpulan lelaki berusia 20 hingga 33 tahun dipercayai Geng Nuar Rantau Panjang yang menjadikan pelajar IPT sebagai mangsa. Geng-geng ini aktif mencari sasaran mangsa dari kalangan pelajar IPT di sekitar Shah Alam ini.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, mangsa yang berasal dari Kelana Jaya dibawa ke rumah sewa berkenaan sebelum dirog0l bergilir-gilir. “Mangsa ketika itu berjalan kaki sendirian berhampiran hentian bas didatangi lelaki terbabit yang menaiki kereta Toyota Vios berwarna perak sebelum mangsa ditarik memasuki kereta berkenaan,” katanya.

Katanya, suspek mengikat tangan dan menutup mata mangsa dengan pita pelekat kuning sebelum membawa mangsa ke sebuah rumah papan satu tingkat itu dan merog0lnya.

Di rumah itu mangsa dibawa masuk ke bilik dan dipaksa baring di atas tilam nipis. Seorang daripada suspek membuka ikatan dan merog0l mangsa dua kali. “Suspek terus merog0l mangsa dalam keadaan mata ditutup walaupun ketika kejadian mangsa sedang haid,” katanya.

Zahedi berkata, mangsa ditinggalkan berhampiran Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, di sini, jam 3 pagi Sabtu lalu dalam keadaan mata tertutup selain tangan turut diikat.

Katanya, selepas ditinggalkan, mangsa yang membuka ikatan terus mendapatkan bantuan seorang pengawal keselamatan masjid yang bertugas sebelum membuat laporan polis jam 7.30 pagi hari yang sama.

Sedihnya bila terjadi macam ini kan? Kepada kaum wanita dan remaja di luar sana, janganlah berjalan sangat pada waktu malam kerana macam-macam perkara boleh terjadi. Berhati-hatilah walau dimana saja anda berada.

0 comments:

Post a Comment