Sunday 17 August 2014
05:17 0

MESTI TENGOK! Cara-Cara Untuk Buat Amoi Jatuh Cinta !



Jika kau seorang lelaki melayu yang bernafsu kepada amoi atau perempuan cina. Usahalah dan cubalah sedaya upaya untuk memikat hati mereka kerana amoi sememangnya terkenal dengan kecantikan dan kegebuan kulit mereka yang sangat putih itu. Mari baca tips dibawah ni. Pasti anda akan berjaya memiliki seorang cewek cina!


1. Rambut gaya lelaki korea

Amoi-amoi tak minat style rambut korang yang style pacak pacak macam style punk tu. Jadi sila ambil perhatian selepas ini jika mahu pergi saloon or barber korang set dalam mind nak buat rambut ala-ala korea. Ni betul bukan tipu punya.


2. Ada Wang Ada Amoi

Kalau muka macam dr.rozmey tak mengapa. Bila wang banyak senang nak dapatkan amoi. Janji poket tu penuh dengan wang. kan dah cakap "ada wang ada amoi, tak ada wang boleh blah" kah kah kah.


3. Talk Proper English not broken English

You can talk proper english? So u have 0.0000001% chances to get an amoi. Otherwise learn chinese words. That will make the amoi amazed to you. Although you are not handsome enough like those korean guy.


4. Janji manis
Ini merupakan kebolehan lelaki melayu kita iaitu ayat jiwang dan mekar berbunga mewangi. Lelaki melayu penuh dengan ayat janji manis dan ayat jiwang bunga-bunga. Lelaki cina tiada kebolehan ini. Jadi lelaki melayu boleh bangga dengan kebolehan bermulut manis. Lelaki cina cuma ada banyak wang untuk tackle amoi je. So harap anda dapat menggunakan kelebihan anda ini dengan sebaiknya.

Begitulah 4 tips bagi mengorat hati seorang amoi. Semoga dengan tips ini anda boleh mendapatkan hati seorang amoi. Dan lebih baik lagi jika dapat menarik amoi masuk Islam. Lagi banyak ganjaran pahala yang anda akan dapat. Sekian

0 comments:

Post a Comment