Wednesday 2 July 2014
21:00 0

MESTI BACA!! pengarah mengajak Carme Chew lakukan hubungan intim lebih dari 50 kali


"saya sudah tidak tahan, baru setahun mengenali pengarah itu, dia sdah menunjuk belangnya kerana lebih 50 kali mengajak saya melakukan hubungan s**s.
kerana menolaknya, saya dipukul, di tampar malah diugut sebarkan fitnah kononya menjalinkan hubungan dengan ramai artis lain." kata carmen chew,22,

Carmen ialah pelakon utama dalam drama kampung simpang burung, dia kenal pengarah tersebut april tahun lalu oleh temannya.

pengarah itu pernah merabanya dan menganggapnya sebagai teman wanitanya.

"saya menolak, saya ditampar dan dipukul julai tahun lalu. saya berbuat demikian kerana saya sudah tahu dia mempunyai isteri." katanya

"saya sedih menjadi mangsa keadaan, bukan sahaja diajak melakukan s**s, malah diraba dipukul dan saya hanya di bayar RM2000 selama setahun bekerja






0 comments:

Post a Comment