Sunday 7 September 2014
09:25 0

MESTI TENGOK! Majoriti Remaja Perempuan Melayu Tiada Dara Menjelang Umur 18 Tahun


Kisah ini diharapkan dapat menjadi pengajaran serta peringatan buat semua ibu bapa di luar sana mengenai anak dara mereka. Pada masa kini sememangnya ramai kita dengar berita mengenai anak dara melayu yang punah dan rosak akibat percintaan dan nafsu yang semuanya dusta belaka.

Pengajaran dan peringatan buat ibu bapa apabila seorang gadis mengaku melakukan hubungan seks sehingga lima kali seminggu dengan teman lelaki seusia di rumah kedua-dua keluarga mereka ketika masing-masing baru berusia 14 tahun. Bayangkanlah pada seusia muda sebegini mereka telah terdetik untuk melakukan maksiat. Kepada ibu bapa sila awasi sebaiknya anak-anak anda.

Mengejutkan apabila ditemu bual seorang gadis bernama Azy yang kini berusia 16 tahun, mengaku pernah ‘tidur’ dengan lapan lelaki sepanjang dua tahun terbabit dalam hubungan terlarang itu. Ini sememangnya statement yang paling tidak boleh diterima.

Menurut gadis berasal dari Pantai Timur itu, kali pertama dia melakukan seks di rumah teman lelaki seusia dengannya dan sejak itu sering melakukannya apabila ada kesempatan. Janganlah anak-anak atau sanak saudara kita menjadi sebegini. Semoga kita terhindar daripada melakukan perkara sebegini.

0 comments:

Post a Comment