Saturday 6 September 2014
05:28 1

GEMPAR! Kisah Pelajar Perempuan Cantik Menjadi Call-Girl di Malaysia


Kisah ini sememangnya patut dijadikan pengajaran dan janganlah anda mengikuti langkah pelajar perempuan yang hanya cantik di luaran tetapi rosak di segi akidah ini. Apa gunanya mempunyai raut wajah yang cantik tetapi perangai seperti seorang pe!acur?

Krew Sabahkini.net yang menjalankan pemantauan terhadap suspek ‘Pelajar Terlampau’ SM St Mary di Menara MPS terkejut apabila mendapati seorang penuntut SM St Mary sedang bertengkar dengan seorang penuntut daripada SM Sung Siew Sandakan. Perkara ini masih baru dan diharapkan tidak berleluasa kerana ini akan menjejaskan akhlak remaja di negara kita.



“Kau itu pandai bikin anak saja, tak mau bertanggung jawab langsung,” kata seorang penuntut bumiputera bernama Maria (bukan nama sebenar) yang masih berbaju sekolah berlogo SM St Mary di satu sudut dekat tangga kecemasan level 9, Menara MPS. Janganlah anda semua menjadi seperti gadis ini. Fikirlah banyak-banyak dahulu sebelum membuat apa-apa tindakan. Fikirkan tentang ibu bapa kita dan juga orang-orang disekeliling kita.

1 comments:

  1. READY TO ORDER AND PROVIDE TAXI SERVICE AROUND THE DESTINATION IN PENINSULA MALAYSIA. PLEASE CALL +60178887871

    http://khairultaxiservice.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete