Saturday 23 August 2014
13:18 0

MESTI TENGOK! Gadis Ini Menjadi Hamba S3ks Kerana Menipu Ibunya


Kejadian ini dikatakan berlaku di Arau, Perlis. Pada zaman sekarang sememangnya kegiatan gejala maksiat sangat berleluasa di Malaysia lebih-lebih lagi dalam kalangan melayu kita ini. Jom ikuti kisah gempar ini. Padah menipu ibu sendiri semata-mata untuk keluar bersama teman lelaki, seorang remaja perempuan berusia 14 tahun diperlakukan seperti hamba s3ks apabila dirogol sekurang-kurangnya empat kali oleh empat lelaki berbeza dalam tempoh lima jam, minggu lalu.

Nasib malang itu berlaku ketika mangsa dikatakan dibawa teman lelakinya yang berusia 17 tahun ke sebuah pondok di kawasan sawah padi di Ngulang dekat sini, kira-kira jam 8 malam. Kepada wanita di luar sana janganlah anda cepat sangat mempercayai teman lelaki anda. Gadis itu dipercayai telah menipu ibunya yang mengatakan dia mahu keluar ke pasar malam berdekatan rumahnya.

Selepas dirogol teman lelakinya, mangsa dikatakan dipaksa melayan nafsu tiga lagi suspek lain yang juga rakan kepada teman lelakinya sepanjang kira-kira lima jam berada di pondok berkenaan.

Begitulah nasib yang dihadapinya. Itulah lain kali jangan menipu ibu bapa kita kelak pasti benda yang buruk akan menimpa kita.

0 comments:

Post a Comment