Monday 4 August 2014
00:40 0

Melampau!! Bekas Penyanyi Wanita AF Songsang Raya Berbaju Melayu & Bersongkok


Sememangnya melanggar fitrah Allah SWT dilarang sama sekali dalam agama Islam. Sebagai contoh, seorang wanita yang menyerupai lelaki dari segi pakaian terutamanya adalah dilarang dan berdosa jika melakukan perkara tersebut.

Jumhur ulama di seluruh dunia sepakat mengatakan haram ke atas seorang laki-laki menyerupai perempuan dan begitu juga sebaliknya. Jelas Dr. Wahbah al-Zuhaili menerusi Portal Rasmi Fatwa Malaysia.





Gambar-gambar yang penulis kongsikan di atas merujuk kepada seorang perserta rancangan realiti tv yang cukup terkenal di negara ini iaitu Akademi Fantasia. Bekas peserta AF musim ke-3 ini, Amylia dikatakan bertindak meyerupai lelaki pada Hari Raya Aidilfitri ini dengan mengenakan pakaian lelaki iaitu lengkap baju melayu bersongkok.

Perubahan songsang artis ini mengejutkan ramai pihak kerana dia juga antara peserta yang mendapat perhatian ramai setaraf seperti Mawi, Felix dan yang lain. Kerana itulah perubahan yang boleh dikatakan besar daripada artis ini mengejutkan ramai pihak. Untuk makluman pembaca, sebelum ini artis juga pernah digossipkan dengan isu skandal songsang. Nauzubillah...

0 comments:

Post a Comment