Wednesday 13 August 2014
20:50 0

GEMPAR! Video Sami Lakukan S3ks Dalam Timbunan Sampah Tersebar Meluas


Selepas membaca berita ini, Sami yang dikatakan begitu alim dan patuh kepada agama telah terpesong daripada landasan setiap agama di dunia ini dengan melakukan maksiat. Seorang sami yang dilaporkan sebagai pembantu ketua sami di Bangkok, Thailand dilaporkan kantoi mengadakan hubungan s3ks dengan isteri orang, baru-baru ini. Kejadian ini sememangnya memeranjatkan orang ramai kerana Sami dikatakan mempunyai akhlak seperti malaikat dan tidak membuat kejahatan menurut agama mereka.

Apa yang peliknya, kejadian ini memang sudah dirancang pasangan suami isteri tersebut yang bertujuan mahu memeras ugut sami itu demi mendapatkan wang segera.

Selepas mendapat sejumlah wang yang dituntut daripada sami itu, dilaporkan pasangan tersebut menerima ugutan bunuh daripada anak murid sami yang terlibat.

Risau dan cemas dengan ugutan itu, mereka mengambil keputusan untuk membuat laporan polis dan menyerahkan rakaman video s3ks itu kepada pihak polis.

Menurut kepercayaan agama Buddha, sami mestilah menyucikan diri dengan tidak terlibat langsung dengan apa-apa perlakuan s3ksual seperti yang dituntut agama mereka. Taktahu la macam mana perkara ini boleh berlaku sedangkan sami menuntut ilmu agama begitu lama.

Hmm, takde perasaan ke apa si suami yang sanggup merakam perlakuan sumbang isterinya dengan lelaki lain demi semata-mata mahu mengaut keuntungan segera. Nasib nasib

0 comments:

Post a Comment