Thursday 12 June 2014
07:08 3

MESTI TENGOK! Pelanggan Doakan Keturunan Mawar Fareeda Dan Fizo Omar Jadi Pengemis


Gempar pada hari ini dengan kes Tudung Fareeda yang dikatakan telah menipu ramai pelanggan pada promosi pembukaan Fareeda. Jom kita ikuti kisah ini di bawah.



Seorang pelanggan tudung Fareeda, Salina Abu Zar secara terbuka mendoakan anak cucu dua pasangan sweet ini menjadi pengemis dan tidur di kaki lima selepas kecewa dan gagal mendapatkan tudung Fareeda pada 7 Jun yang lalu.



Peminat Fareeda sanggup berbaris panjang, berpeluh dan ada segelintir orang sampai pengsan pun ada tetapi akhirnya tertipu dengan janji manis mereka. Lantas Mawar dan Fizo dilabelkan sebagai 
beruk dan kuat menipu.Semua ini gara-gara dia ingin Mawar Fareeda dan Fizo Omar merasai apa yang dirasakan oleh peminat-peminat Fareeda yang terpaksa beratur panjang dan lama semata-mata ingin mendapatkan tudung baru Fareeda.

Admin harap selepas ini pihak Fareeda perlu mengambil serius dengan hal seperti ini. Kesian dekat orang lain yang datang dari jauh. Tak gitu?

3 comments:

  1. Pasal tudung pun nk gadoh sampai mcm ni skali.... Ya allah. . astaghfirullahalazim..... . . .

    ReplyDelete
  2. org pki tudung nak tutup aurat, bg nampak sopan.ini kan nak buat style lak..mmg bodoh yg berbaris ramai nak beli ni.dunio akhir zaman..

    ReplyDelete
  3. Kenapa jd mcm ni sekali.... tudung kan kenapa perlu sampai baring di kaki lima. Nama pun sale... tak kan dia keluarkan design terkini... rugi lah dia. Wallahualam.tp sebagai manusia perlu ada pertimbangan dari kedua pihak... tudung berlambak lagi kat luar tu... anyway, apa yg special sgt tudung fareeda smpi org sanggup tdo di kaki lima.. sapa suruhcr prnyakit... dah sakit hati, doa org yg bukan2... aduhai dunia

    ReplyDelete