Sunday 18 May 2014
21:13 0

GEMPAR! Isu Perempuan yang dikatakan Diraba Ustaz Azhar Idrus Kembali Hangat



Perkara ini mula menjadi tanda tanya hangat semenjak semalam lagi. Padahal isu ini pernah digembar gemburkan pada tahun lepas lg. Isu ini mula hangat pertengahan tahun lalu di mana seorang gadis yang dikenali sebagai Maryam Mazlieynna Mazlee mendakwa dirinya pernah diraba dan diajak berzina oleh pendakwah bebas, Ustaz Azhar Idrus (UAI). Admin pun tak percaya dengan berita mengarut seperti ini.

Namun, tak semena-mena isu ini kembali hangat di sebuah laman forum, baru-baru ini.

Menurut status yang dikongsikan oleh gadis itu, dia pernah diajak keluar oleh Ustaz Azhar malah Ustaz itu juga difahamkan sudah siap menempah sebuah bilik hotel untuk tujuan terkutuk itu.

Mungkin perkara ini merupakan suatu fitnah kerana kalau fikir logik pastinya gadis ini dah buat laporan polis berhubung gangguan yang dihadapinya.

Ini tidak, siap pos status di Facebook, namun tidak berani laporkan kepada pihak berkuasa hanya kerana alasan dia takut nak buat laporan polis.

Orang nak buat jahat dekat kita, macam macam cara diaorang boleh buat. Tapi janganlah kita membalasnya. Mengadulah pada Allah yang satu

0 comments:

Post a Comment