Saturday 24 May 2014
15:51 0

GEMPAR! Isteri Maut Kerana Benih Suami Expired



Kali ini, penulis ingin mengongsi satu kisah yang menarik dan amat mengejutkan telah terjadi di negara kita sendiri, Malaysia tercinta. Mungkin tajuknya agak straight to the point, tapi itulah sebenarnya yang terjadi.

Baru-baru ini seorang wanita yang berumur 29 tahun yang baru sahaja melangsungkan per-kahwinannya bersama seorang lelaki tua berumur 70 tahun telah ditemui mati di dalam bilik tidurnya sehari sebelum mangsa meninggal dunia.

Menurut suaminya, si mati tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda ganjil yang mencurigakan sewaktu mereka mula masuk ke bilik tidur pada malam pertama dan menikmati malam pertama itu sebagaimana pasangan-pasangan lain. Suaminya itu hanya menyedari kematian isterinya itu pada keesokan harinya.

Hasil sisatan yang dilakukan di Hospital Putra Jaya yang bernama Amran telah mengesahkan punca kematian adalah kerana wanita berkenaan telah terminum sesuatu yang beracun atau telah pun 'expired'. Pihak polis percaya bahawa. wanita tersebut telah terminum air mani suami yang telah tamat tempohnya.

0 comments:

Post a Comment