Wednesday 5 March 2014
22:52 3

GEMPAR! Punca sebenar Hanez Suraya tidak mahu tinggalkan cinta Mr. R !!!



Minggu ini hangat mengenai kes Hanez Suraya bercinta dengan suami orang iaitu suami kepada Liyana Manan. Hanez menjelaskan kenapa dia tidak mahu tinggalkan cinta Mr. R. Berikut merupakan Respons Hanez mengenai perkara ini....

"Saya tiada niat mahu ganggu, tapi saya rasa tidak salah untuk saya berkawan dengan dia. Dia pun mahu berkawan dengan saya. Saya rasa tak salah. Lainlah kalau pihak lelaki sudah mahu undur diri, saya pula masih terkejar-kejar." kata Hanez Suraya

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. cubalah berfikir dulu sebelum bertindak,,,kesiankanlah anak2 n isteri,,,hanez pulak sebagai seorang wanita mestilah faham macam mane perasaan seorang wanita,,bagaimana kalau dia ditempat liyana?? xkan nak berdiam kan..memanglah bertepuk sebelah tangan x berbunyi,,tapi kita masih ada otak untuk berfikir...yang si suami pun x fikir ke masa depan anak2 nanti...fikirlah jugak...jangan nak seronok je,,,kita xtahu lagi akan datang...so fikir2 kan..

    ReplyDelete
  3. Klo syariat islam sudah jauh dari pegangan...berkawan dgn suami org ponxpe..

    ReplyDelete