Thursday 7 August 2014
05:38 0

JOM TENGOK! Gadis Cantik Hamil Nak Cari Teman Hidup


Kehadiran laman sosial memang telah banyak membawa kepada perkara-perkara yang di luar fikiran kita. Kali ini penulis ingin kongsikan seorang gadis tempatan yang dengan selamba tanpa segan silu menceritakan hal peribadinya. Gadis mempunyai raut wajah yang agak cantik ini membuat status bahawa dia sedang hamil 2 bulan nak mencari seorang lelaki yang sanggup menjadikannya sebagai isteri.

Walaupun agak serius dan terdesak status gadis ini, kekadang penulis berasa ada yang lawak juga dengan gadis hari ini. Bermacam-macam ragam manusia yang ada sebenarnya di sekeliling kita sehingga perkara di luar jangkaan seperti ini pun sudah berada di sekeliling kita.

Dia langsung tidak fikir akan kesan status tersebut kepada dirinya. Pastinya masyarakat akan memandang serong terhadapnya selepas mengetahui hal-hal peribadinya itu.

Namun, penulis sendiri tidak tahu sama ada akaun Facebook tersebut 'real' ataupun 'fake'. Dari statusnya tersebut dia sendiri berani mengadakan 'video call' jika sesiapa yang tidak mempercayai akaun tersebut adalah 'real'.


0 comments:

Post a Comment