Tuesday 19 August 2014
05:41 0

MESTI TAHU! Nama-Nama Yang Sering Diganggu oleh Jin




Ustaz Sharhan Shafie sememagnya cukup terkenal di Malaysia sebagai seorang pengamal perubatan dengan cara Islam. Malah dia pernah membuat rawatan santau kepada seorang pesakit secara langsung di dalam rancangan al-Kuliyyah TV3. Sememangnya kebolehannya mengubati pesakit secara kaedah islamik ini sememangnya amat disegani oleh orang ramai.


Terbaru, Dalam satu rancangan TV9 yang bertajuk 'Perubatan Islam' menampilkan Ustaz Sharhan sebagai pengacara dan memberi beberapa kaedah dalam menyembuhkan penyakit yang lazim terjadi kepada masyarakat di negara ini. Beliau turut sempat mengongsi beberapa nama yang dikatakan sering diganggu jin. Tidak bermakna nama ini tidak boleh dipakai tetapi antara pesakit-pesakit ustaz Sharhan, kebanyakkannya mereka mempunyai nama sebegini.

1. Balqis
2. Najwa
3. Qistina atau Kistina
4. Zakuan
5. Erisha
6. Batrisha

menurut beliau lagi, sesiapa yang mempunyai nama ini tidak perlu lah menukar nama mereka sebaliknya cuma mengubah nama panggilan contoh seperti Siti Erisha, anda ubahnya dengan hanya memanggil Siti. Senarai ini bukan bermakna sesiapa bernama ini akan diganggu jin tapi mengikut statistik pesakit mereka, ramai terdapat di kalangan yang mempunyai nama seperti yang tertera.


0 comments:

Post a Comment