Tuesday 19 August 2014
05:07 0

MESTI BACA! Tips Jenis-Jenis Pakaian Seksi yang Pasti membuatkan Lelaki Tergoda

Pada harini admin ingin berkongsi tips bagi wanita untuk menampakkan dirinya seksi di hadapan seorang lelaki. Admin juga seorang lelaki. Seksi di sini bukan merujuk kepada tersembul sana sini.

Cuma di sini admin ingin kongsikan tips untuk wanita bagi nampak seksi di hadapan lelaki. Jom ikuti tips ini di bawah :

➨ Baju Off-Shoulder
Mendedahkan apa yang tidak perlu boleh menampakkan wanita semakin murah, bukannya seksi. Jadi mainkan perasaan lelaki dengan hanya menunjukkan sedikit kulit anda iaitu di bahagian bahu dan sedikit bahagian belakang. Kebanyakan lelaki merasakan ia sangat seksi. Serius admin tak tipu




➨ Baju Lelaki
Mengenakan baju yang ketat tidak akan menonjolkan keseksian terutamanya jika badan anda tidak tone seperti model Victoria’s Secret! Sesekali, cubalah memakai kemeja lelaki atau t-shirt bersaiz besar kerana unsur yang anda terapkan di dalam gaya anda memberikan keseksian semula jadi.



➨ Sifon Jarang
Sifon bukan sahaja membuatkan badan anda tampak lebih menawan, ia juga sangat disukai oleh lelaki. Mengapa? Sifon kebanyakan jarang membuatkan si dia nampak sedikit corak atau warna pakaian dalam anda. Walaupun anda mengenakan camisole, sifon masih dapat memberikan bayangan bentuk badan anda yang membuatkan lelaki termimpi-mimpi.

➨ Kasut Tinggi
Rasanya semua kaum wanita pasti tertanya, adakah lelaki akan menyedari ketidak selesaan anda memakai kasut setinggi 5 inci? Jawapannya, jarang yang perasan! Kerana mereka sedang memerhatikan kaki anda yang berotot ketika menggenakan high heels . Kasut bertumit tinggi juga menampakkan anda lebih kurus dan memberikan bentuk badan yang lebih langsing secara ilusi kepada orang yang melihat anda.

0 comments:

Post a Comment