Wednesday 20 August 2014
18:20 0

GEMPAR! Akhirnya Neelofa Buka Mulut Isu Kahwin Dengan Kerabat Diraja Pantai Timur





Siapa tidak kenal akan pelakon dan pengacara cantik Malaysia iaitu Neelofa yang digosipkan bakal berkhawin dengan seorang kerabat diraja nampaknya belum ada perkembangan positif apabila beliau tidak memberikan kenyataan langsung berhubung perkara tersebut apabila ditemuramah pihak media baru baru ini.

Neelofa yang dikejar beberapa media selepas tamat majlis program 1Malaysia Ikon di Sunway Hotel Resort & Spa, terus sahaja ke pintu lif sambil tersenyum dan hanya mengucapkan 'Selamat Hari Raya" kepada wartawan yang mengerumuninya. Cuba anda bayangkan situasi tersebut. Terserlah kecomelan beliau.

Sama-samalah kita nantikan penjelasan sebenar Neelofa bagi menjernihkan gosip yang dihadapi oleh pengacara dan pelakon ini. Mungkin ada berita gembira selepas ini. Siapa tahu? Jika tiada angin kencang masakan pokok bergoyang.

Sebelum ini, Neelofa menjelaskan yang beliau tidak akan mendedahkan sebarang kenyataan sehingga September depan bagi berlaku adil kepada media lain. Jadi marilah kita sabar menunggu apa jua keputusan beliau dan sama sama lah kita berdoa untuk kesejahteraannya serta kebaikkan untuk Neelofa.

0 comments:

Post a Comment