Saturday 12 April 2014
03:50 0

"Saya inginkan seorang lelaki untuk dibelai dan tempat bermanja" - Marsha Milan


Siapa yang tidak kenal Marsha Milan Londoh kan? Baru baru ini dia ditemubual semasa penggambaran filem Laga dan bertanyakan mengenai dirinya adakah masih single atau sebaliknya. Namun responsnya ialah dia kini inginkan seorang lelaki untuk bermanja. berikut merupakan responsnya.

"Sudah menjadi lumrah seseorang Perempuan itu ingin disayangi. Begitu juga saya, lebih-lebih lagi saya seorang yang manja. Jadi saya perlukan seorang teman lelaki untuk saya curahkan rasa manja saya kepadanya. Perkara ini sangat bagus untuk membina motivasi diri, ia membuatkan saya merasa semakin positif dan sentiasa cuba untuk lakukan sesuatu lebih baik pada masa akan datang." kata Marsha

0 comments:

Post a Comment